donderdag 2 oktober 2008

De dagen vliegen voorbij...

Het klinkt een beetje cliché, maar de dagen en weken vliegen voorbij. We zitten al weer in oktober!
De afgelopen weken heb ik 4 dagen gewerkt ipv 3 en dat merk je wel. Thuis liep alles soepeltjes door, omdat manlief kon ruilen en oma wilde oppassen. Maar zo miste ik wel een hoop van Jesse's eerste weken op school en ook Sterre bracht ik weken niet naar de peuterspeelzaal.
Vandaag was het wel fijn; eindelijk weer op donderdag vrij. Eerst Jes naar school gebracht, die het trouwens heel goed doet en gewoon wil overblijven (wel een gek leeg gevoel de hele dag vandaag). Met Sterre even fijn gewinkeld en die ligt nu lekker te pitten.
Zometeen mijn mannetje weer ophalen en Dila komt bij ons spelen, dus gelukkig weer wat kinderstemmetjes om mij heen.

1 opmerking:

Linda zei

Ja, kleine mannetjes worden snel groot hè? Voordat je er erg in hebt, zit je te breiend te wachten op de bank totdat de kinders thuiskomen van het stappen.