maandag 20 oktober 2008

Vakantie



Hé hé ... eindelijk herfstvakantie!

Al begon de vakantie niet zo goed; vrijdagnacht stond de politie voor onze deur, ze hadden ingebroken in onze nieuwe auto. Gelukkig niets gestolen, maar raampje eruit en schade aan de deur. Een leuk kostenplaatje van 700 euro ... en bedankt.

Daarna hadden we gelukkig alleen maar leuke dagen; verjaardag van Nino in de ballenbak, kampioen geworden met tennis, naar de geitenboerderij en vandaag lekker gezwommen.

Morgen gaan we naar De Ernst en Bobby-show; erg spannend voor de kids. Woensdag heeft Jes zijn 1e zwemles; ook spannend. De andere dagen; Artis, naar Lin, met de meiden van school afgesproken en de verjaardag van Jordan.

Duurde de herfstvakantie maar 2 weken...

1 opmerking:

Linda zei

Van mij mag de herfstvakantie wel nog langer duren hoor dan twee weken....ik vermaak me ook prima en een weekje is eigenlijk te kort. Het was weer gezellig gisteren. Alleen vond ik het toch een beetje raar zo zonder mijn grote kleine vriend.